سامانه جامع گارانتی گامی بزرگ در جهت جلوگیری از فروش لوازم خانگی فیک و تقلبی

سامانه جامع گارانتی گامی بزرگ در جهت جلوگیری از فروش لوازم خانگی فیک و تقلبی

خبری خوش از جانب دکتر سید جواد احمدی، معاون سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و سامانۀ جامع گارانتی

 خبر خوش اینکه، از این پس همۀ ما می‌توانیم قبل از خرید قطعی لوازم خانگی خود اعم از یخچال، یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، جاروبرقی، بخارشوی و خلاصه قبل از خرید هرگونه لوازم خانگی برقی کوچک یا بزرگ، وارد سامانۀ جامع گارانتی به آدرس https://irangs.ir شده و تنها با اعلام شناسۀ رهگیری لوازم خانگی خود، از اصالت محصول و اعتبار  شرکت گارانتی‌کنندۀ آن مطمئن شویم.

کار ارزشمندی که  توسط دکتر احمدی و همکاران ایشان در سایت حمایت از مصرف‌کنندگان و سامانۀ جامع گارانتی انجام شده، نشان می‌دهد که خریداران لوازم خانگی از این پس به‌راحتی با یک کلیک می‌توانند از اصل و اوریجینال بودن لوازم خانگی خود مطمئن شوند.

اگر این روحیۀ پرسشگری به عادتی نیک در زندگی روزمزۀ همۀ ما تبدیل شود، نتیجه‌اش حتماً به خود ما بازخواهد گشت. زیرا رفته رفته دیگر خبری از فروش لوازم خانگی فیک و تقلبی نخواهد بود و  به‌زودی جلوی عرضۀ  لوازم خانگی قاچاق نیز گرفته خواهد شد. در این صورت دیگر  خبری از یخچال‌های فیک، یخچال‌فریزرهای تقلبی یا ماشین‌لباس‌شویی‌ها و ماشین‌ظرف‌شویی‌های قاچاق نخواهد بود و مردم نیز مجبور نخواهند شد که هنوز دو روز از خرید لوازم خانگی نگذشته فی‌الفور به دنبال تعمیرکاران لوازم خانگی و سرویسکاران و شرکت‌های تعمیرات لوازم خانگی باشند.

اینک وظیفۀ تک تک ماست که در معرفی سامانۀ جامع گارانتی به دوستان و اطرافیان خود بکوشیم تا همگی بدانیم  هنگام خرید هرگونه لوازم خانگی کوچ و بزرگ تنها نیستیم. 

آریاکیش افتخار دارد که یکی از شرکت‌های ارائه کنندۀ گارانتی شناسنامه‌دار، در سایت حمایت از مصرف‌کنندگان و سامانۀ جامع گارانتی‌ست. کیش ما درستکاری‌ست.

 

×

Powered by WhatsApp Chat

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟